Βρείτε ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ στα LIVE μας στα Social Media.

Πολιτική επιστροφών & υπαναχώρησης

1. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την Συμφωνία αγοράς-πώλησης εξ αποστάσεως χωρίς να ενημερώσει για τον λόγο και χωρίς να επιβαρύνεται με αποζημιώσεις και ρήτρες μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία που ο Πελάτης παρέλαβε την παραγγελία.

2. Για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχωρήσεως, ο Πελάτης πρέπει να ενημερώσει το e-shop www.marvak.gr για την απόφασή του, στέλνοντας ξεκάθαρη δήλωση μέσω e-mail αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας.

3. Σε περίπτωση απόρριψης συμφωνίας εξ αποστάσεως, ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προπληρωμένο εμπόρευμα μέσα σε 14 (δεκατέσσερις) ημέρες από την ημερομηνία αποστολής της δήλωσης απόρριψης.

4. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη συμφωνία της πωλήσεως εξ αποστάσεως, ο Έμπορος επιστρέφει όλα τα χρηματικά ποσά που έχει λάβει από τον Πελάτη εκτός από τα έξοδα αποστολής μέχρι 14 ημέρες από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης του Πελάτη.

5. Επιστροφή των πληρωμών γίνεται ως εξής:

– πληρωμές που έγιναν με χρεωστική η πιστωτική κάρτα επιστρέφονται στο ίδιο μέσο από το οποίο έχει γίνει η πληρωμή.
– πληρωμές που έγιναν με αντικαταβολή επιστρέφονται σε λογαριασμό τραπέζης που ορίζεται από τον Πελάτη με τραπεζικά έξοδα δικά του, σε περίπτωση που ο Έμπορος δεν έχει επαγγελματικό λογαριασμό στην τράπεζα που θα έχει ορίσει ο Πελάτης.

6. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη συμφωνία εξ αποστάσεως, ο Έμπορος μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή της πληρωμής μέχρι να παραλάβει το εμπόρευμα και να διαπιστώσει την άριστη κατάσταση αυτού.

7. Τα έξοδα μεταφοράς στην επιστροφή εμπορευμάτων επιβαρύνουν τον Πελάτη, εκτός της περιπτώσεως που το e-shop ευθύνεται για την εσφαλμένη εκτέλεση της παραγγελίας, ήτοι έχει αποστείλει άλλο προϊόν από αυτό που παραγγέλθηκε, άλλο νούμερο.

8. Δικαίωμα επιστροφής εμπορευμάτων έχουν μόνο οι καταναλωτές κατά την έννοια του ΝΠΚ.

9. Τα εμπορεύματα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική συσκευασία και μαζί με όλα τα έγγραφα. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από συμφωνία για περισσότερο από ένα εμπόρευμα της ίδιας μάρκας, ο Πελάτης μπορεί να ανοίξει μόνο ένα προϊόν. Τα υπόλοιπα πρέπει να επιστραφούν σε άθικτη συσκευασία.

10. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν αφορά προϊόντα που επιστρέφονται από τον Πελάτη με κακή εμφάνιση, όπως (ενδεικτικά αναφέρονται) με φθορές, λεκέδες, χαλασμένη συσκευασία, χωρίς καρτελάκι κλπ. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα Επιστροφής προϊόντων σύμφωνα με τα παραπάνω.

Κλείσιμο
Σύνδεση
Κλείσιμο
Καλάθι (0)

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας. Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.